Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home/bashashi/public_html/wp-config.php on line 93 Warning: Undefined array key "url" in /home/bashashi/public_html/wp-content/themes/ryancv/functions.php on line 158 Warning: Undefined array key "url" in /home/bashashi/public_html/wp-content/themes/ryancv/functions.php on line 161 گزارش یک برند به روایت محمود محمدیان - هتل بین‌المللی خلیج فارس - سایت شخصی امیرعباس بشاش
امیرعباس بشاش

مدیریت حرفه ای هتلداری

مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه

طراح و توسعه دهنده وب

امیرعباس بشاش

مدیریت حرفه ای هتلداری

مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه

طراح و توسعه دهنده وب

بلاگ

گزارش یک برند به روایت محمود محمدیان – هتل بین‌المللی خلیج فارس

گزارش یک برند به روایت محمود محمدیان – هتل بین‌المللی خلیج فارس

محمود محمدیان:

امسال هم نظیر پارسال در شهر بندر عباس سخنرانی داشتم. امسال به دعوت شرکت تصویر هنر و از سوی آقای احمدی و آقای شهرزاد رفتم بندر عباس و در هتل هرمز که پارسال محل اقامتم بود به همراه سخنران محترم همکار آقای محمدی ،سخنرانی در خصوص اصول موفقیت در بازار ایران کردیم.همان طوری که گفتم محل سخنرانی هتل هرمز بود.
اما محل اقامتم هتل بین المللی خلیج فارس بود در ده کیلومتری شهر بندر عباس در یک فضای صنعتی و کنار شرکتها و هولدینگهای بزرگ بندر عباس.در این هتل با آقای امیر عباس بشاش آشنا شدم که مدیر هتل بودند و آن قدر فرد حرفه ای و توانمندی بودند که من را تحت تاثیر قرار دادند. ایشان در هتل خلیج فارس برنامه های تحولی زیادی را دارند پیگیری می کنند که البته همه می دانیم فضای کسب و کار هتل ها در ایران بسیار سخت و توانفرساست. غذای بسیار خوب دریایی که در این هتل سرو شد خاطره خیلی خوب از بندر عباس در ذهن من برجا گذاشت.آقای بشاش بر روی نیروی انسانی خود در حال سرمایه گذاری جدی است و در عین حال تلاش می کند در آینده هتل را به فضایی برای برخی از برنامه های جانبی برای جوانان تبدیل کند.این هتل رفته رفته می رود که خود را به بهترین هتل بندرعباس تبدیل کند. راهی سخت که به نظرم با شخصیت و تجربه و توانی که در مسوولان این هتل سر و کار دارم انجام شدنی است. همیشه اعتقاد دارم که مدیران توانمند نظیر آقای بشاش می توانند در هر سیستمی تحول ایجاد کنند.

Picture of امیرعباس بشاش
امیرعباس بشاش
در ۱۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران متولد شدم و در حال حاضر در قشم زندگی می کنم. فارغ التحصیل رشته مدیریت هتلداری و مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه از دانشگاه آموزش عالی قشم هستم. علاقه مند به طراحی و توسعه وب* هستم و در زمینه هتلداری و گردشگری فعالیت حرفه ای دارم. از خانواده ای با ریشه در صنعت گردشگری و هتلداری هستم و که از سال ۱۳۱۰ تا کنون در این زمینه فعال بوده اند. هدف من این است که با تجربه و مهارت خود، مدیر موفق و شایسته ای در صنعت گردشگری و هتلداری باشم.
برچسب ها:
نوشته های مرتبط
وظیفه دولت در هتلداری جذب گردشگر است نه قیمت گذاری

“امیر عباس بشاش، جوانترین مدیر هتل در ایران، انتقاداتی به دولت در باب قیمت‌گذاری ارائه کرد”

مدیرکل هتل بین‌المللی خلیج فارس

هتل بین‌المللی خلیج فارس در قلب صنعتی بندر عباس با امکانات استثنایی و ۱۵۶ اتاق متنوع، اولین انتخاب اقامتی با کیفیت در منطقه است.

یک دیدگاه بنویسید

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.