Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home/bashashi/public_html/wp-config.php on line 93 Warning: Undefined array key "url" in /home/bashashi/public_html/wp-content/themes/ryancv/functions.php on line 158 Warning: Undefined array key "url" in /home/bashashi/public_html/wp-content/themes/ryancv/functions.php on line 161 پیوستن به تیم گردشگری فارس تراول - سایت شخصی امیرعباس بشاش
امیرعباس بشاش

مدیریت حرفه ای هتلداری

مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه

طراح و توسعه دهنده وب

امیرعباس بشاش

مدیریت حرفه ای هتلداری

مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه

طراح و توسعه دهنده وب

بلاگ

پیوستن به تیم گردشگری فارس تراول

پیوستن به تیم گردشگری فارس تراول

به عشق این سرزمین زیبا

با توجه به سابقه‌ی کاری من که به مدت طولانی در صنعت هتلداری در شهرهای توریستی فعالیت داشتم، به عنوان عضو گروه گردشگری فارس تراول، تصمیم گرفتم دانش و اطلاعاتم را به خدمت گردشگران خارجی بگذارم. هدف اصلی من از این کار، معرفی ایران به عنوان یک مقصد توریستی استثنایی بوده و ترویج صنعت گردشگری در این کشور است.

با تمرکز بر فضای مجازی و ایجاد یک پلتفرم آنلاین کاربر پسند، در حال طراحی یک محیط تعاملی برای گردشگران خارجی هستیم. این پلتفرم به صورت جامع اطلاعاتی از فرهنگ، طبیعت زیبا و آثار باستانی ایران را ارائه می‌دهد. همچنین، با ارائه خدمات با کیفیت بالا، گردشگران را با ارائه دهندگان محلی متصل می‌کند تا تجربه اقامتی ناب و راحت را در ایران داشته باشند.

به عنوان نماینده‌ی شرکت‌های مسافرتی و گردشگری اروپایی، به ویژه کشور لهستان، فعالیت می‌کنیم و دفتر مرکزی ما در لهستان واقع شده است.

به زودی، این پلتفرم را بر روی سایت www.travel.fars.company قرار خواهیم داد. از شما دعوت می‌کنم که با ما همراه باشید و تجربه‌ی یک سفر به یاد ماندنی به ایران را با ما تجربه کنید.

Picture of امیرعباس بشاش
امیرعباس بشاش
در ۱۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران متولد شدم و در حال حاضر در قشم زندگی می کنم. فارغ التحصیل رشته مدیریت هتلداری و مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه از دانشگاه آموزش عالی قشم هستم. علاقه مند به طراحی و توسعه وب* هستم و در زمینه هتلداری و گردشگری فعالیت حرفه ای دارم. از خانواده ای با ریشه در صنعت گردشگری و هتلداری هستم و که از سال ۱۳۱۰ تا کنون در این زمینه فعال بوده اند. هدف من این است که با تجربه و مهارت خود، مدیر موفق و شایسته ای در صنعت گردشگری و هتلداری باشم.
برچسب ها:
نوشته های مرتبط
یک دیدگاه بنویسید

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.