امیرعباس بشاش

مدیریت حرفه ای هتلداری

مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه

طراح و توسعه دهنده وب

امیرعباس بشاش

مدیریت حرفه ای هتلداری

مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه

طراح و توسعه دهنده وب

بلاگ

کانال های توزیع خدمات گردشگری

کانال های توزیع خدمات گردشگری

آنچه می‌خوانید:

مشخصات ویژه محصولات صنعت گردشگری منجر به اشکال ویژه ای توزیع آن شده است. این محصولات آن چیزی است که انتقال مالکیت ندارد، اما به آسانی اجاره داده یا مصرف می شود. بنابراین، لازم است پیش از مصرف قابل توزیع باشد و سیستم یا کانالی برای تهیه کننده به وجود بیاید تا بتواند محصول را در اختیار مصرف کننده یا خریداران بالقوه قرار دهد. این محصولات قبل از توزیع باید شناسایی و تمایزات آن برسی شود.
محصولات صنعت گردشگری دووجهی هستن یعنی تولیدی و خدماتی هستن. در کارخانه توریسم، تولید خدمات در راستای تولید کالاست. پس این محصول پیوسته میان خدمات و کالا یا ترکیبی از هر دو خواهد بود.
در مجموع، این ویژگی ها باعث می شود فلسفه عرضه یا فروش محصولات صنعت گردشگری اهمیت اقتصادی پیدا کند و لزوم استفاده از سیستم توزیع صحیح آن مطرح شود. برای توزیع محصولات این صنعت، از دو شیوه استفاده می شود: توزیع مستقیم و غیر مستقیم.
تصویر امیرعباس بشاش
امیرعباس بشاش
من، امیرعباس بشاش، در حوزه گردشگری و هتل‌داری فعال هستم و تمرکزم روی مدیریت، تجهیز و توسعه فضاهای اقامتی و رستورانی است. بیش از ۲۰ سال است که در این صنعت تجربه کسب کرده‌ام و همیشه به دنبال ارتقای استانداردها و بهبود تجربه مهمانان بوده‌ام.
Tags:
Related Posts
روز جهانی گردشگری

روز جهانی گردشگری ۲۰۱۶ با موضوع “گردشگری برای توسعه پایدار” برگزار شد و تاکید بر نقش گردشگری در توسعه اقتصادی و اجتماعی پایدار جهانی داشت.

Write a comment